Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av S - 30 augusti 2007 23:21

Kika in hos Emily och spana in vår mysiga kalaskväll.

Gonatt!! 

Av S - 30 augusti 2007 23:05

Jag har typ ont i halsen! Drack thé hela dan på jobbet idag, och även förut hos Emily å Linus. Men det går inte över. Tror jag måste köpa lite bafucin eller vare heter. Ska jobba imorrn iallafall, sen kan vi hoppas på att det blir bättre över helgen. Vill inte va sjuk under helgen heller, då man är ledig liksom. ];

Har en ny inskolning på måndag, så det skulle va lite jobbigt om jag var sjuk då, iofs finns det inte så mkt att göra åt det, men jag vill jue ta den själv.

Nu har jag fördrivit senaste 40 minutrarna med att prata med mamsen i telefon, har inte pratat med henne på flera dagar typ. Vi som brukar prata varje dag. [: Vi pratade en del om mitt knä, hon sa att jag skulle leta fram alla papper å åka på akuten till veckan, slutar jue tidigt på tisdag, så det får väl bli då, det får liksom vara nog nu! Sen frågade jag när hon jobbade på Åhlens, tror det verkar som hon började typ när Linus mamma slutade, när dem var 18. Ne, nu ska jag ta å hoppa ner i bingen, efter jag sprutat i näsan. :P *uäck*

Nattinatt!!


Jessica!! Ring mig imorrn ifall sakerna kommer. :D 

Av S - 30 augusti 2007 22:10

Gokväll.

Veronica hämtade mig förut i deras nya söta bil. [:
Vi tog en sväng bort till Monika å Peter så att någon kunde kolla vad det var för lampa som lyste i  bilen.  Peter hittade inget fel. 

Efter det så åkte vi ner till Emily och Linus, Frida var redan där och precis när vi kommit så kom Linus mormor tror jag det var. :P Sen kom det lite mer folk.

Emily öppnade paket, hon blev glad för alla saker hon fick av alla, jag vill oxå fylla år.. NU! (Grattis igen Emily!) Det funkade inte att vispa grädden med en mixer, det blev tjockt, sen blev det sås igen. :P  Efter ett tag så blev det fika iallafall, alla utom Kalle satt vid "barnbordet", han som är yngst satt med dem äldre. ;P Var kakor, bullar, kaffe (jag drack thé) och chokladkaka med glass å grädde, det var typ mums. Sen satt alla å prata lite å hade trevligt. [:


Chanel låter coolt när man visar henne ett "måttband".. vet inte om det heter så när det är såna där i en silverlåda..? Fint det lät. :P

Hon är även inte van vid varken katter eller djur! (hon e katt själv) ;P

Höhö, jag tycker det är så kul med felsägningar. [;


Jag måste även ringa mamma imorrn å höra när hon jobbade på Åhlens, hon kanske har jobbat med Linus mamma? Coolt.


Nu ska jag spela lite innan jag går å lägger mig tror jag, Emily hämtar upp mig 9 imorrn, så jag får typ sova till 8.15 :D 

Av S - 30 augusti 2007 17:46

Och nej Frida, jag ska inte smitta ner dig med nåt. [;Nu åkte jag. 

Av S - 30 augusti 2007 17:01

Har precis kommit innanför dörren typ.

Träffade AnnaG en snabbis på stan när jag slutat, var å köpte present till Emily som jag ska till på kalas sen. [:

Har gått bra å jobba, men det verkar som att alla känner sig lite småsega nu. En fick åka hem från andra avdelningen för där var det feber tror jag, så Emily ska jobba ute hos oss imorrn. Skojjs. [:

Nu ska jag skynda mig att slå in paket å byta om innan Veronica kommer å hämtar mig. [:  

Av S - 30 augusti 2007 06:06

Jaha.. då var förkylningstiderna här igen då.

Jag är inte förkyld nu, men imorse när jag klev upp så var jag äckligt snorig. ]:

Ont i halsen har jag oxå. Blee.

Det får inte bli värre idag eftersom jag ska till Emily, sen skiter jag faktiskt i om jag skulle få en snabbsläng av den.

Nu ska jag borsta tänderna å vandra till bussen.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards