Alla inlägg under februari 2008

Av S - 17 februari 2008 12:52

Börjar såhär:


Tack ALLA  för igår, jag hade jätteskoj! [:

Och tack tjejer för alla fina presenter!! :D


Började dagen med en sväng på stan, bolaget och sådär, sen åkte jag, Magnus, Erica och Stina ut till Bredsand och började fixa inför maten och festen, cidern korkades även upp.  Spelade lite gh, fixade maten och sen duschade jag och gjorde mig klar. Tack Erica och Stina för hjälpen, och tack Magnus för förflyttningen av allt till kylen. ;P 

Emma kom, Johan och Lars också såklart, sen kom resten av folket inramlandes, och grabbarna åkte till stan. Vi började inte äta förräns klockan var strax över 20, tog jue sån tid att öppna paketen! ;D Gott var iallafall när man äntligen fick äta, mycket trevligt, flyttade in köksbordet också så att alla kunde sitta tillsammans. [:

Efter maten blev det sminkning, hårfixning, guitarhero och singstar för hela slanten, grabbarna kom även tillbaka från stan med Stefan och Fredde som sällskap, och sen dök Kalle och Linus upp. [:

Jag hade jätteskoj, verkligen! Strax före 00 tror jag så åkte Veronica, Kalle, Emily och Linus hem, och vi andra beställde taxi, Frida hade åkt lite tidigare eftersom hon var lite sjukling.

Började kvällen på Olearys, sen blev det Skepparn, syrran fick även dj:n att stänga av musiken så dom fick sjunga för mig. :P

Det blev shot, efter cider, efter drink.. sen började allt om igen. ;D Sista timmen så ramlade vi tillbaka till Olearys och avslutade kvällen där vid stängning. Jag och Anna drev Ulfs bror till vansinne, sen raggade jag på U himself, kul det kommer bli nästa gång man ska jobba med han då! :P


Nu ska jag ner på stan med Anna!


Alla paket från Veronica, Frida och Emily


Färdig!! Här ligger även presenterna från Bosan och Malin. [: Jag kan inte räkna upp allt förräns jag hämtat det hos brorsan. :P

Emily och Frida.

Tacos!! :D

Minttu! (black) :P

Singstar [:

Mera singstar [:

Sänghäng :P

Thesa, Johan och Magnus.

Lars lockar mitt hår. [:

Thesa, jag o Anna  [:

Krogenfolket!


Mer bilder kommer på bilddagboken under dan. [: 

Av S - 17 februari 2008 03:58

Jag hade en tanke att skriva om min fest ikväll.. men jag har så mkt att skriva om den.. mest positivt, men lite nego... så ja sparar det tills imorrn då jag är nykter. [:


Jag har raggat på "min" vakt ikväll... hur ska ja någonsin våga gå på jobbet?  

Av S - 16 februari 2008 12:04

Lördagen är äntligen här!Jag har längtat som en galning.. typ.

Hade ställt klockan på 11, men vaknade redan 8.30 moget. Hur faen kan man vakna efter 4,5 timmars sömn och vara pigg?? Låg kvar i sängen och försökte somna om iallafall, men tji fick jag, var lika bra och kliva upp, sova kan jag göra imorgon. [:

Nu ska jag packa iordning all mat i en kasse i kylen, sen ska jag ner på stan och kika om jag hittar ett linne, annars blire mitt rosa halterneck tror jag, måste jue matcha kläderna med mina smycken. [;  Osså måste jag jue faktiskt besöka bolaget en sväng också inför kvällen.  Och fixa kläder.. och fixa allt annat.

Så nu har jag inte tid för er mer. [: 

Av S - 16 februari 2008 03:33

Så, då vare färdigjobbat för ikväll då.

Puffen jobbade också, så jag hade rätt mycket sällskap eftersom det var ganska lugnt, fick sitta uppe hela kvällen å, skönt det.. fast det var kallt!!

Nu ska jag hoppa i säng och sova några timmar, för snart äre upp och hoppa för å fixa och dona för kvällen! [:

Nattinatt! 

Av S - 15 februari 2008 19:37

Jag fick en skiva av min "äldsta" vän i måndags, den hette som rubriken, och.. jag kan lova att det stämmer! Sitter och poppar gamla låter för mig själv nu medans jag väntar på att tvätten ska torkas.

Tack gumman! [:



Av S - 15 februari 2008 18:12

Så var man hemkommen från jobbet då, precis klivit innanför dörren typ. Dagen har varit rätt lugn, och jag fick skjuts till bussen som stod där när vi kom, snacka om tur!

Nu ska jag vänta på att klockan blir 19 så jag får slänga i lite tvätt, sen ska jag sova en stund tänkte jag innan jag ska gå ner och jobba igen klockan 22. Blir bra det, så kan tvätten torka medans jag jobbar. [:

Imorrn äre fest! Äntligen! :D


Av S - 15 februari 2008 08:22

Solen skiner, jag ska leta fram mina solisar, kan vara skönt att ha dom idag faktiskt, iaf om vi ska vara ute. [:

Däckade i sängen igår, men tror jag lyckades se hela Criminal Minds iallafall, men sen sov jag väldigt gott efter det, nästan 10 timmars sömn inatt alltså.

Förutom att jag vaknade en snabbis av sms strax efter 05, friska människor som är vakna då?

Angelica jobbar hos oss idag, skoj skoj, hoppas det går bra för dom där ute, jag börjar jue inte förrän 9.30 idag eftersom jag sa att jag kunde stänga idag eftersom det är sjukligheter bland personalen, dock bara feber! 

Nu ska jag leta! 

Av S - 14 februari 2008 20:04

Jobbet har rullat på bra idag, jag som trodde jag skulle få en chock å att massa barn skulle vara friska hade fel. Så lugnt så, skönt att ha det så ibland, men inte för länge, då blir vi väl helt slutkörda sen när alla väl kommer.

Var möte 17 idag på jobbet, jag slutade 15.30 så jag tog en liten prommis uppe på Essvik, hämtade även posten våran.. det var en jäkla bunt kan ja lova.

Snart är det lördag!! Jag längtar! Imorrnkväll blir det lugnt, ska köra en maskin me tvätt, men jag hittar gärna på nåt iallafall om nån har nåt på gång. [:

Förresten, min lillasyster Stina vill att ni läser hennes blogg och kommenterar, stackarna får jue mindre kommentarer än vad jag får. ;P 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards