Alla inlägg under februari 2008

Av S - 8 februari 2008 23:35

Jag kom precis på att jag jue missar Soulmates ikväll, det är väldigt illa. ]:

Såklart skönt att ta det lugnt ikväll, men, jag vill jue dansa loss!


Well, well, låg å kollade på Robins förut, han e rolig han, sen efter det så vare jue film, så den har jag också kollat på. Nu tänkte jag glida ner i sängen och svära över vissa människor som gör livet surt för mig.


Gonatt! 

Av S - 8 februari 2008 20:16

Jag var jättetrött när jag kom från jobbet idag, men gick ändå en sväng på stan. När jag kom hem så la jag mig i sängen för å kolla på lite tv, det slutade med att jag somnade och vaknade för typ en timme sen. ;D

Tänkte ta mig en dusch nu, sen se om Anna kanske ville hitta på nåt. [: 

Av S - 8 februari 2008 17:17

Äntligen hemma!!


Blev stan en sväng med Anna efter jobbet, nu vet jag vad jag ska köpa till festen imorrn om lönen behagar att komma. (hämtas) Vi hann bara kolla det så fick jag sms om att jag var ett hallon, så vi gick och fikade en sväng med Husse, Ögge och en kompis till dom. Anna bjöd på en boll, men jag var inte sugen, så hon åt upp både sin egen och min. [;

Anna var på väg hem efter det men ringde sedan om att äta mat, jag var inte hungrig egentligen, så det blev en liten cheese och en dricka på donken. Vet inte vad det är med mig, inge ätasugen alls.. får väl se om det kommer tillbaka snart.

Ikväll blir det jue lugna gatan, Anna skulle ringa efter coachningen, kanske hittar på nåt med henne, glor en film eller så.. för mer än så orkar jag inte med idag. :P 

Av S - 8 februari 2008 12:42

Sitter ute på jobbet, 2 timmar kvar för mig innan jag får göra helg. Skönt.

Då ska jag vandra på stan lite och se om jag hittar nå strumpbyxor och nåt linne eller en tischa. Det kan väl ändå inte vara så svårt eller!?

Ikväll blir det lugna gatan, får se vad jag får för mig att hitta på, nån som är sugen på en film eller så? Måste jue ladda för fest imorrn!

Och jag förvarnar, hittar jag inga kläder, så blire ingen fest. ]:

Nu ska jag rasta lite innan jag ska in och jobba igen.

Av S - 8 februari 2008 05:16

Igårkväll slängde jag mig som sagt i sängen, kollade Vänner och hade planer på att se Kustbevakarna och SSRS, såg knappt till första reklamen så sov jag. Jag somnade alltså före 20.30 Skönt att få somna i tid för en gångs skull, även om det kanske inte är mycket mer än 8 timmar så blir det alltid nåt när man somnar i tid. Osså morronyrar jag nu märker jag.

Ska ta och kika runt lite innan jag ska gå till bussen.

Hörs då.


Tack Cicci för tipset. [: 

Av S - 7 februari 2008 19:10

Help me!


Jag ska på födelsedagsfest på lördag, 80-talstema, men vafaan ska jag ha på mig!? Det är typ aaasjobbigt faktiskt. ]:

Pratade med Anna nyss och hon hjälpte mig med lite förslag och sådär, hon skulle ringa senare igen. Känns inge roligt alls när man inte kommer på nåt, och när ekonomin ska sparas till nästa vecka då jag ska firas och så, så känns det bara jobbigare när man inte alls kan köpa så mkt kläder.

*suck*

Ska iallafall gå på stan imorrn och se om jag hittar nåt.

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på teve.  

Av S - 7 februari 2008 12:15

Torsdag idag, såå skönt! Förutom att jag stänger här ute idag också då, när jag kom hit imorse så stod jag pch kollade i vår kalender och det var skrivet om tiderna imorrn.. så stod det "Sara: 9.30-17.30" What!?!?! tänkte jag då, det var nån som hade skrivit fel, jag har faktiskt min tidiga fredag imorrn. [:


Igår så blev jag jue hämtad av Emily runt 22 när jag hade hämtat upp tvätten och sådär. Emily skar upp frukt på en tallrik osså gick vi och la oss i sängen och glodde lite på Sällskapsresan. Gott med apelsin!! Efter ett tag blev jag aptrött, så sa till Emily typ "Men guu va trött jag blev! -Aa, jag också." Sen sov vi nog inom loppet av 5-10 minuter. :P

Idag blev det upp och hoppa 7.30, blev samma visa som igår, jag gjorde mig klar och Emily plockade fram frukost. [: Sen vandrade jag till bussen.


Nu sitter man här, några timmar kvar tills man får åka hem, men sen är det iallafall fredag! Lovely!

Nu ska jag ta mig lite rast innan jag ska gå tillbaka. [:

Av S - 6 februari 2008 21:31

Jobbat stängning idag, hade det som skrivet tidigare mycket lugnt idag, fick även skjuts till bussen med orden "Antar att du vill ha skjuts till bussen om du inte vill slå ihjäl dig" Euhm, nej tack. Så jag tog skjutsen. ^-^

Anna mötte mig på stan, vi gick och handlade lite på hemmis innan vi gick hit och jag började med lite mat, blev kyckling med ris och bea, det var gott. Anna var även sugen på efterrätt, så det inhandlades såklart, vad det blev får ni kika på här nere. ;D

Nu ska jag strax hämta tvätten och slänga mig i sängen, får se om det blir hemma eller inte.

Najty iallafall.  


Hungrig Anna!

Annas efterrätt! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards