Alla inlägg under april 2008

Av S - 5 april 2008 10:58

Har suttit och kollat runt lite på allas gamla bloggar sedan i somras, gud ge mig sommar nu! Iofs så kommer jag ha semester sent iår, men det finns jue helger och tidiga dagar, dessutom så har jag ett så lyxit jobb som man är ute på nästan hela dagarna då det är sol. [:

Efter bloggtittandet så kollade jag på lite gamla bilder som jag har på datorn, man blir då inte mindre sugen på sommar då.

Måste förresten kolla igenom med syrran och co när det blir finlandsresa i sommar, så jag inte behöver ta delad semester, vill gärna ha allt på en gång. [:

Nu ska jag äta lunch tänkte jag, och se om nån vill leka med mig idag.


 

Spindelmannen glass ät gott. Sen är det jag med mitt sommarskinn. [;  


Midsommar -07 i Härnösand. [:

På Veronicas ballis innan Cicci 20-årsfest. Hääärligt.

En gatufestkväll hos Linus och Mly. Minerna kommer nog av kortspelandet..

Min stumpis en annan gatufestkväll. [:

Sommaren 2007 bjöds det också på röllop. [:

En solig dag i Johans mammas stuga, minns jue inte vad det heter.. men typ Höga Kusten nånstans.

Vi stannade till på lekparken vid HögaKustenbron också på väg hem. 

Fest uppe på Haga blev det också.

En sallad vid ån är aldrig fel. :D

En helg i Skåne hanns också med under sommaren.


 Sommaren tog slut och det blev höst!


Men det där är längesen nu, nu laddar vi för en ny sommar med massor av sol.

Ge mig nu!  

Av S - 5 april 2008 10:08

Av S - 5 april 2008 08:27

Morrn morrn.

Skönt det känns idag faktiskt att man inte var ut igår, känner sig inte så sliten när man vaknar. Somnade rätt tidigt igår, tror det var före 1, så det var också rätt skönt, mindre skönt att inte kunna sova längre idag då.

Jag såg solen nyss, den var framme när jag vakna tills nu, nu blev det molnigt. Kom tillbaka snälla sol, vi vill ha dig!

Jag la upp en bild på mig igår för att jag tänkte blogga innan jag skulle sova, men det blev jue som så att jag inte gick ner till datorn nå mer, så jag är lite ego idag istället. [;


Förra lördan redo för födelsedagsfest.


Nu tänkte jag lägga mig en sväng igen, kolla om det är nå vettigt på teve, har svårt å tro det, så kanske slänger på en film att slöa till en stund.


Av S - 4 april 2008 20:03

Sådär ja, då var maten lagad och äten, lika gott som vanligt blev det. :D

Har inte hört så mkt om nåt skoj som händer ikväll, så det känns skönt att man är hemma ikväll. [:

Faktiskt så tänkte jag ta min gottepåse och slänga mig framför teven och Så ska det låta nu. :D

Ha en bra kväll alla.  

Av S - 4 april 2008 17:50

Skönt med fredagskväll snart.

Har kyckling i micron, så fort det tinat klart ska jag steka på och koka pastan, blir min chilipasta ikväll. Yummie. Pratade med Ulrika på jobbet idag om hur tråkigt det är att laga mat bara till sig själv, men, blev sugen på det här förut på hemmis, så det får bli det iallafall, får väl spara om inte annat.

Har köpte mig en gottapåse och en trocca också, ikväll blir det självmys verkar det som. Är det nån som känner sig sugen på att umgås så är ni varmt välkomna hem till mig. ^-^

Resten av helgen då?

Inga riktigt bestämda planer, så vill nån leka?  

Av S - 4 april 2008 13:33

Klart, jag är alltid kär när det är fredag, I just fredagar, och den här veckan har typ gått så fort! Härligt!

Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, sitter och kollar lite recept nu, sugen på att baka nåt men kommer inte på vad bara, får se om jag kommer på nåt.

Sitter fortfarande ute på jobbet, slutar om typ 2,5 timmar, blev sen rast idag, bytte med en tjej.

Nu ska jag iaf se om det kom fram nåt bra recept, sen ska jag kila. [:

Av S - 4 april 2008 06:11

(stavas det så?)

Egentligen ljuger jag lite med rubriken, för jag är inte ett dugg förvånad nu såhär i efterhand. :P

Idag är det fredag, 10 timmar till helg.. shit va långt det lät. /: Men sen är jag iaf ledig 2 dar, och jag ska BARA slappa! Den som ser mig ute i helgen får slå mig eller nåt. Så äre bara.

Nu ska ja kila till bussen. 

Av S - 3 april 2008 21:22

Så var man hemkommen idag också då, jobbet gick bra i vanlig ordning, och imorrn äre fredag!! Tänkte förut att jag jobbar till 17, men et gör jag jue faktiskt inte, utan bara till 16. [:

Åkte till Jessica efter jobbet idag, pratade skit, bytte presenter (hoppas du blev glad) osså blev jag bjuden på middag, currykycklingröra. Yummie!!

Jag klappade lite på magen hennes också, men den ville inte klappa tillbaka, sov väl eller nåt. Det är inte så långt kvar nu!! Spännande. [:

Har som sagt nyss kommit hem, nu väntar en dusch och sen sängen, börjar 7 imorrn. /:

Nattinatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards