Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

~För Stina~

Av S - 26 oktober 2008 18:43

Eftersom Stina undrat vad hennes systrar gjort med bloggarna så kan väl iaf en av dom skriva lite nu, jag alltså. [:


Helgen är typ slut, den bara springer förbi som vanligt.

I fredags efter jobbet gick jag direkt hem, Pierre gick och hämtade Julle, sen mötte jag dom på stan för en pizza. När vi satt och åt så ringde Thesa o hörde om jag skulle ut, så jag bestämde mig för att hänga på henne och Jenny, så när vi ätit klart gick jag hem för att göra mig klar, drack även en cider.

När jag kom upp till Thesa så fixade hon håret på mig, det var riktigt fränt, kanske mms:ar in en bild på det strax, sen dracks det vin och cider, vi kollade på Idol lite och på förfest på ztv.

Vi började stan med en sväng på Dallan, där blev det bara en öl dock innan vi gick vidare på stadshuset, på vägen fick vi höra att det var lite folk där, men det ändrades visst på vägen för när vi kom blev vi insläppta ganska snabbt, men kön till garderoben var jue inte så spännande, allraminst för 3 kissnödiga tjejer. :P

Det drack cider och minttu, träffades massa skojjigt folk och dansades lite.. tiden gick fort och jag vet väl inte riktigt vad klockan var, men halv 3 kanske, då gick jag, broder Robin och AnnaMaria på subway, köpte med mig en halva till Pierre också, men det blev frukost för honom.

På lördagmorgon var jag allt annat än pigg, så jag låg kvar medans grabbarna klev upp, dom gick även ut en sväng så jag fick sova vidare ifred, han är bra snäll min P. [:

Det hände väl inte så mkt mer egentligen, mat blev beställd från Playa och när det var ätet så gick vi på Hemmis för lördagsgodis åt oss alla 3. Julle spelade och kikade på teve medans vi satt här vid varsin dator, sen blev det Sing A Long och film, såg inte klart hela för jag blev så trött.. :P

Idag var det upp tidigt, föör tidigt.. när klockan var omställd var den inte ens 7,*suck* men, så är det väl med 5-åringar ibland. [:

Slappade på här fram till 11, då gick vi till bussen mot Birsta, blev lunch där och sen blev det frisören för Julle, när han var klar gick vi runt lite mer, in på Ikea, J lekte på barngrejjset där medans jag och P gick runt och kikade, handlade lite smått och gott, inge roligt dock, mest sånt som behövdes. Öb fick ett besök även dom innan vi gick till bussen hem igen, hann bara vara hemma ett tag så kom Pierres moster och skjutsade han och J hem till J´s mamma, Pierre handlade till middag med sig hem också, vi gjorde egna tunnbrödrullar. Gottit. [:

Nu tänkte jag typ hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och  glo lite teve, halsen är inte som den ska. ]: 

 
 
stina

stina

27 oktober 2008 09:19

äntligen! :D

http://stinaeipassi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards