Alla inlägg den 3 december 2008

Av S - 3 december 2008 13:27

Goddag.

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade igen, sorry! Inte för att jag kanske  brukar skriva dom mest intressanta bloggarna kanske, men iaf.


Har varit lite snurrigt här på Norrmalmsgatan dom senaste dagarna, jag har varit hemma från jobbet hela veckan och blir det veckan ut. Känns väl inte sådär jättespännande att bara ligga och sova hela dagarna, men nu är det så.  

Idag tänkte jag iallafall ta mig ut från lägenheten, måste ner på Hemmis å handla mat så vi får i oss nån riktig middag här, osså tänkte jag köpa mig ett pepparkakshus att bygga ihop, det där med att baka ett eget får någon annan stå för.

Lägenheten då, den ser ut som ett bombnedslag, det tänkte jag också ta tag i om en liten stund, det ligger kläder överallt, disken är nog redo att börja krypa iväg snart om ingen tar tag i den och dammråttorna tar snart över lägenheten.

Oj, vilket glädjeinlägg det här blev då! Skrämmande.

Nu ska jag gå å handla iallafall. 

Ovido - Quiz & Flashcards