Alla inlägg den 25 december 2008

Av S - 25 december 2008 13:44

Våran tomte, osså lite Leija o Jacob.

Av S - 25 december 2008 13:34

Hej hopp!

Dagen efter julafton, det känns inte så.. brukar jue göra saker då, förra året var jag jue kvar uppe i Härnta, men iår ville jag åka hem till P på kvällen. [: 

Jag hade varit ganska snäll iår, som alla andra år.. [; 

Lite presentkort, parfymer o sånt där, en blender av mamma också. Super. 

Blir nog Ikea för en ny byrå i helgen eftersom vi fick presentkort av papi och familjen Passi-Candell-Olsson. Då KANSKE att Pierre kan tömma t-shirts o sånt från garderoben så vi kanske kan slänga in lite av hans skor där ist. Så ligger det inte 50 par skor här vid dörren. 

Av hjärtat fick jag en svart munkis, att han snappat upp att jag vill ha en helsvart. :P Osså fick jag parfym av han. :D Så nu kan jag lukta gott ikväll när jag ska ut. Fick jue en parfymlåda av lillasysters Johannes också, så nu har man lite å välja på. :D 

Var väl uppe i Bölen runt 12 igår, då blev det grötlunch med bror o E eftersom dom skulle åka vidare så tidigt, sen blev det lite paket till dom o från dom. Sen rullade dagen på med Kalle Anka, mat och mys innan Tomten kom! Var samma härliga tomte som kom till oss iår som förra året. :P Han är suverän, iår kom han även på skoter, det var jue lite tufft. [: 

Tror klockan var nån gång efter 20 då vi åkte mot Sundsvall igen, fick med mig en chokladask av pappa o lite godis av Emma, så man har så man kan mumsa några dagar. :P 

När P kom hem så fick jag lite mer paket från hans föräldrar och sådär, me loves paket. Även om det skulle vara en tändsticksask, jag älskar att öppna dom! :D 


Ikväll blire utgång för mig med tjejjerna (och killarna?), vi ska iväg å käka på Aveny och sådär. Eftersom P jobbar till 20 så visste han inte om han skulle ut, det kanske blir nåt för oss i helgen istället. [: 


Nu återstår för oss att komma på vad vi ska göra på nyår, eftersom P börjar 7 dan efter så blire väl hyffsat lugnt, men skulle jue ändå va skoj att umgås med några. Vad ska ni andra göra? 


Nu ska jag bädda rent i sängen, sen blire en dusch! 

Hörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards