Alla inlägg den 14 december 2008

Av S - 14 december 2008 19:40

Ja, det känns inte som det är annat än söndagar nu för tiden, skittråkigt jue!

I helgen har det inte hänt så mkt här hemma, P har jobbat/jobbar cepetider så det har inte hunnits med så mkt. Det enda vi gjort utanför lägenheten är att luncha på stan igår + att vi inhandlade några till julklappar. 

Pierre började jobba 15.30 igår, då satte jag mig på golvet med julklappspapper, snören och allt möjligt "skit" runt omkring mig. Nu är iallafall alla inköpta klappar inslagna och klara, det är bara nån kvar som ska inhandlas i veckan. Skönt det. 

Eftersom P envisades med att kläckas ur dan före julafton så har det varit födelsedagspresenter på hjärnan också, men det är jag också hyffsat klar med nu, blir firande nästa helg i Härnta, eftersom vi ändå ska fira Mia där då, och P jobbar hela julveckan, alltså även på sin födelsedag. Skitställe han jobbar på med jävla cepetider. Usch. 

Sånt där får man faktiskt klaga på, när en arbetsplats inte kan vara rättvis med arbetstider.. man tycker jue liksom att han kanske kunde få vara ledig över nyår då eftersom han jobbar hela julveckan (fast han nu bytt bort julafton), javisst.. han är ledig nyårsafton, men då börjar han 7 dan efter!!

Som sagt, jävla skitställe! 

Nåt annat man också får klaga på är folk som klagar, jag tycker inte jag hör/ser annat än klagomål på allt möjligt nu. Skitsaker liksom. Herregud, lev liver och njut av allt som är bra (nåt måste det väl finnas??) istället för att sitta bittra och sura, ni smittar bara av er på er omgivning! Usch igen.

Nu ska jag ta och röja upp lite här innan jag ska krypa ner under täcket, helt ensam.. precis som igår så jobbar P fram till 00. Väldigt spännande... 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards