Alla inlägg den 29 december 2008

Av S - 29 december 2008 13:38

Hejsan hopp där ute.

Vet inte vad som har hänt sedan senast som vanligt.. :P
Var jue ut på juldan iaf, var först å käkade på Aveny, där var väl maten som väntat, inget dom lägger ner tid på känns det som när det är så mkt. Den var väl okej iallafall. Mellan maten och krogen igen så var vi hos Sanna allihopa och förfestade lite, tur att hon bor breve Aveny så man kan hålla koll på kö och sånt. [;

Skoj var det ute iallafall, träffade på galet mkt folk, en hel del hemvändare antar jag, osså kom syrran och Alex dit. Det dansades och dracks sprit om vartannat (är det så man brukar säga?) och skoj hade jag. 

I fredags var jag inte riktigt lika pigg, rätt slött faktiskt.. låg mest framför teven eller satt vid datorn mest hela dan, blev väl nå mat kanske när P kom hem bara. Det var hans tur att gå ut då eftersom han faktiskt varit ledig i helgen, dock så gjorde jag dom sällskap efter mycket velande, kom väl inte upp till Mats förrns vid 22 tror jag. :P

Var inte lika skoj ute denna kväll, som vanligt, mkt mindre folk ute, vi var väl hemma vid 01.45 eller nåt sånt skulle jag tro. 

Lördan blev det lite stadsvandring på, det enda jag handlade var 2 linnen på Gina tror jag, kan inte komma på att jag handlade nå mer iaf. :P

Sen blev det gomat som jag lagade, osså mys på kvällen bara. 

Igår blev det birsta! Dock inget ikea, vi hade ingen bil så kände att det bara var onödigt att gå in där för å kolla byrå. 

Jag fick iaf ett par skor av hjärtat på DNA, han skulle beställa ett par åt mig men så såg vi att dom fanns där, då fick dom följa med hem. Han inhandlade även en jacka till mig på Cubus som jag kikade på för ett tag sen, och nu var det jue halva priset. [: My love det! 

Själv så köpte jag bara en parfym till halva priset på Kicks, tänkte kika efter nåt fint på Gina men där vare smockat med folk, så det blev typ en sväng på Karamell-lagret eftersom P ville ha Leijona innan vi åkte hem igen. :P 

På kvällen så gick vi ner på Dragonhouse och åt buffé innan vi gick hem till sängen o teven, jag skulle jue upp gristidigt idag. :P 

Och ja, imorse ringde klockan 4.55, fast att jag sovit dåligt så kände jag mig inge trött då så klev upp nästan på en gång.. 

Ute på jobbet så var jag själv från 6.15 till 7.30 typ, förutom när städ var där, första barnen kom strax före 8.. :P 

4 barn hade vi till lunch, så efter den fick jag gå hem, det var mycket skönt kan jag säga, ska snart tvätt, lite jobbigt för tröttheten håller på att slå till. Men eftersom vi offrade tvättstugan igår å åkte till Birsta istället så får jag ta tag i den, det var ett tag sen med tanke på att det numer är P som sköter tvätten. Otur att han jobbar till 18.. :P 

Aja, kanske ska vila en stund innan tvätten iaf.. tänkte bara visa er mina fina nya skor också. :D 


 

Skapa flashcards