Alla inlägg den 19 december 2008

Av S - 19 december 2008 21:00

Jaha.. kanske dags att uppdatera igen då, fattar inte vad det är med mig.. less på att blogga kanske helt enkelt?

Varit en lugn vecka med sena jobbkvällar för P, eller.. till typ 19 iaf och då hinner man inte med så mkt mer än middag innan det är dags att sova. /:

Fredag idag iaf., jag har varit och hälsat på Anna, vi fikade, pratade skit och kollade på Happy Feet, iallafall jag.. Anna somnade. ;P

När P slutade vid 18.30 åkte han till g-holm och hämtade bilen, sen kom han och hämtade mig innan vi drog ut till Finsta och hämtade Julle, sen blev det Maxmiddag.

Nu ligger Julle och sover, och här sitter vi vid varsin dator som värsta nördarna. Undra om det är nå spännande på teven tro?


Helgen är hyffsat planerad och bokad, imorrn blire nog en sväng till Birsta, sen ska jag höra med Pierre om vi ska umgås med Thesa och barnen en sväng så Julle får nån att vara med. Kanske blir det en utgång för mig på kvällen.. det visar sig.

På söndag ska vi upp till Härnta och fira Mia lite i efterskott eftersom hon fyllde år förra veckan, samtidigt passar vi på att fira Pierre lite eftersom han fyller år på tisdag och jobbar då. Jag längtar tills jag får ge han mina presenter! :D


Ne, nu ska jag ta en rök och sen kolla om det är nå skoj på teven.

Hörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards