Alla inlägg den 5 november 2006

Av S - 5 november 2006 12:57

Söndagar ser då alltid likadan ut, bara mysbyxor som gäller då! :DSitter hemma hos mamma, var hit o spelade bingolotto med henne igår, sådär special. Hon vann en hunka. Jag vann nada shit. /; Syster Emma var förbi en sväng oxå, fick se dem små som hade varit på Halloween-fest. Så fina så. Ett skelett, en häxa och en hondjävul. Sen skulle dem minsann hem o skära i pumpa! Dem är så goa dem där. Och idag fick jag se 2 tatueringar som Marcus gjorde igår tydligen. Såå fint. Barnens namn på varsin handled. (: Tur att jag tar allt i ordning, nu kommer fredan. ;P skulle jobba stängning, vi hade hela 4 barn på min avd, så ja blev ensam med dem vid 12, men de var helt okej. Vi sysselsatte oss med att göra loppor, hoppa jämfota och krypa under bord. Halv 4 så stod jag o Maggan där utan barn, men med en diskmaskin som inte var klar. Tro att vi stod o trampade o väntade på att den skulle bli klar nån gång!! Men de var skönt att komma från jobbet redan vid 16, när man egentligen skulle stänga typ 17.30 (; Efter jobbet drog jag in till stan, träffade på Pegsan o Herr B, så vi gick på bolaget, sen träffade jag på Helen en sväng innan jag gick hem o lagade mat(Helen följde oxå med en sväng), duschade o grävde efter kläder. Blev förfest hos Herr B. Anna följde oxå med, det var riktigt skoj. :D Blev bara Coppers för oss, men det var riktigt skoj det. (: Blev en Max innan hemgång för oss. (: Igår efter att Anna hade åkt hem så sov jag nån timme innan ja orkade mig upp ur sängen och som skrivet åkte till mamma. (: Idag när jag vaknade hade jag grisont i halsen(har fortfarande), jag hoppas verkligen inte att jag åker på en förkylning nu! VILL INTE! Bara slöat än så länge, varit vaken i flera timmar men inte orkat med frukost än. *lat* Blir pizza sen med broderskap o co. Nice nice. Skulle fika med Pegsan idag, får la se om hon hör av sig. Nu ska jag nog ta mig ett bad. Puss & Kram!<daniel är sweet>

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards