Alla inlägg den 6 november 2006

Av S - 6 november 2006 12:02

Japp, så vare måndag igen. Inne på min sjätte vecka nu! I det här tempot så äre jue snart jul, och efter det så slutar jag snart. ); Men, får ta vara på den här tiden nu.Låg bara hemma o slappade igår efter att brorsan skjutsat hem mig, diskade lite o plockade lite bland alla kläder som ligger överallt (vår tvättmaskin har varit trasig). Sen låg ja typ o kollade på NCIS och Cold case tror jag det heter. Sen toksomnade jag. :P Imorse när ja vaknade första gången(runt halv 5) så hade jag grisont i halsen o kunde knappt andas, var rädd att ja skulle bli hemma. Men ja somnade om en stund o när jag sedan vaknade så var halsen inte så farlig längre. Så jag klev upp o sådär iaf, oxå köpte jag med mig halsisar till jobbet istället. Och nu känns det ganska okej, tjockt som faen i halsen, men det gör iallafall inte ont. (: Efter jobbet så ska jag gå på apoteket när ja kommer in till stan, måste kolla vad ett par broddar kostar. Kommer jue ta mig evigheter att gå upp till jobbet på dagarna om det ska vara såhär halt. >_< Enda stället det inte var halt på var på bron, sen vare bara blankis hela vägen typ. Oxå ska jag höpa nässpray tänkte jag. Bra att ha nu när näsan börjar jävlas. Irma frågade idag på planeringen "Jaha så då blir du nog hemma snart då?" Inte alls på ett elakt vis, hon bara sa det sådär liksom. Men det hoppas jag verkligen inte på. Ska inköpa halva apoteket om det ska behövas för å hålla mig frisk. ;P Skulle försöka tvätta idag oxå, men så tänkte väl alla nu när maskinen är fixad. /: Fullt fullt fullt. Fanns imorrnkväll en tid, så får väl ta den då, fast att jag brukar försöka tvätta dem dagar jag ändå slutar sent o inte har nåt annat för mig. Men men, hinner väl med o hitta på nåt imorrn iaf. Om någon nu känner för det. (: Oh, den här veckan har jag även tidig fredag. Det känns hur bra som helst! Och inte helsen torsdag heller, så den här veckan blir nog hur bra som helst egentligen. Såå skönt. :D Nu ska jag studsa ut o måla lite med barna. :DTjohejs!

Skapa flashcards