Alla inlägg den 30 november 2006

Av S - 30 november 2006 12:09

Japp, har ätit det nyss, firat ett barn. Gottit! :D Torsdag idag, snart helg. Och jag har varken sen torsdag eller fredag, mellantiden båda dagarna. ^-^ Skööönt!Idag efter jobbet ska jag leta efter ett linne(måste hem o hämta presentkortet först som ja glömde imorse), sen ska ja fixa bolaget så det är gjort. Imorrn har jag inte tid. Ska jue iväg o bowla o äta med jobbet imorrn. Lär bli skoj, synd bara att Irma inte följer med. Igår så blev det sent, var hemma strax efter 18, lagade mat och var ner i tvättstugan. Sen kom Robin förbi o skulle kolla på datorn, men han fick inte till den. /; Undra vad det kan vara för fel!?!Gick o la mig vid 23 tror ja, släckte då iaf, och hann bara somna till så var han tillbaka o skulle hämta sin påse. Och efter det hade jag skitsvårt å somna. Så imorse var jag supertrött. >_< Ikväll blire tidigt i säng kan ja lova. Snart är det lördag!!! :D Då ska det drickas tequila! (; Men bara lite, vill gärna kunna komma ner på krogen oxå. Nu ska ja läsa tidningen o sen jobba vidare. Tjosan!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards