Alla inlägg den 24 november 2006

Av S - 24 november 2006 12:16

Jaaa, snart (om några timmar iaf) så äre helg!! Ledig i två dagar! *wheee* Var såå skönt att få sova ut imorse! Behövde inte kliva upp förrns typ 8.10 Såå underbart! Dock så vaknade jag typ 5.15 och trodde jag hade försovit mig, fick värsta paniken! Så de var rätt skönt o somna om några timmar. (: Missade typ a´llt teve-tittandes igår oxå. /: När ja kom hem från stan så tog ja en dusch typ, pratade en stund med mamma, o sen la ja mig i sängen för o kolla på teve. Bra gjort det. Somnade efter bara en stund. Vaknade typ vid 22-tiden o surrade me lite folk innan jag la mig igen. Hur skönt som helst o få sova riktigt! (: Idag så åkte jag ti sporthallen i kvissle, dem andra var redan där, vi hade bad på schemat. (: Och jag o Irma blev nedstänkt av nån jävla mupp som var tvungen o göra kanonkulan typ precis när vi gick förbi! Tack!! ):Sen när vi skulle åka till förskolan så var bussisen snäll o körde oss ända upp. Versta snel! (; Nu ska ja kolla mejlen o fundera på vad jag ska hitta på ikväll. Liite sugen på utgång, men bara lite. Så, får se hure blir. Kanske blir en cola, en godispåse o Idol oxå, den som lever får se!Tjo på er!

Ovido - Quiz & Flashcards