Alla inlägg den 15 november 2006

Av S - 15 november 2006 12:22

Onsdag idag. Snart helg igen. ;DIdag får jag förhoppningsvis hem en dator, såå skönt. Sen får vila se om Daniel kan få till min egna. *håller tummarna*Hm, det blev utgång i lördags ändå. (; Och såå skoj det var då! kalle, Veronica, Jacob med flicka o Frida kom och hämtade mig runt 19 nån gång tro ja. Så drog vi ti Micke o Sara på förfest. Mia, Hanna o Elin droppade in oxå, osså några fler då. Blev bål för kung o fosterland. (den sista var godast) Oxå blev de såklart öl,cider, minttu o doooodlis! ;D Var riktigt skoj. Runt 00 tror jag att taxin kom o hämtade oss o dumpade av oss på Aveny. Blev där ett tag, var himlans trevligt, även om inte Hanna kommer ihåg att jag var med där. ;P Strax efter 2 så drog jag o Anna(som ja hittade där uppe) ner på Olles en sväng innan vi gick o käka mat. Sen gick jag hem o dog. (; En helt lyckad kväll! I söndags så sov jag rätt mkt, var ner en sväng på Hemköp o köpte cola o chips bara. (; Hade planer på att stanna i sängen hela kvällen oxå. Men, det var jue fars dag, så Emma, Stina o Johannes kom o hämtade upp mig, så åkte vi ut till pappa på en kvällsfika. Oxå fick vi massa godis o sådär som han hade köpt i Finland. (: Efter det så svängde jag o Emma runt lite, hämtade min dator o lite garn hos mamma, hämtade en bokhylla åt Emma hos Malin, o innan Emma dump mig hemma så var vi iväg med min dator till Daniel. (: "Får man följa med o se hur han ser ut?" :POch nu i veckan så har jag jue varit tillbaka på jobbet efter min förkylning förra veckan. Känns som det nyss var helg, men nu äre bara 2 dar till att kliva upp den här veckan. ;D På fredag åker jag nog upp till Härnösand o tillbringar helgen där. Måste jue se hur det blev efter alla tapeter jag rev i somras!! :D Nu ska ja iväg o hjälpa till me barna. Vi är bar 2 personal idag liksom! *springer*

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards