Alla inlägg den 10 november 2006

Av S - 10 november 2006 23:51

*hostar sönder lungorna*Fifaen va less ja är på det här nu. Förkylningen var typ helt borta idag när ja vakna (nästan), men då har jag fått en jävla hosta istället! Känns jue jävligt roligt måste ja få säga. ); Anyway, idag har jag inte gjort så många knop. Vaknade till liv först vid halv 11, skönt o få sova ut lite när man är sjuk såhär. (har jue inte alls sovit typ halva tisda, onsda o torsda) ;P Mamma ringde typ o fråga om ja ville komma bort på middag, hon skulle göra sallader. Klev upp, diskade lite o tog en dusch innan ja vandrade till bussen o åkte iväg hit. Och för ovanlighetens skull (världens ironi), så vare jag som fick fixa maten. :P Well, det blev 2 riktigt goda sallader iaf. En skinksallad o en kycklingsallad. *mums* Och skrattade som aldrig förr kan jag säga. Min lillebror är helt sjuk i huvet ibland. Han har faen kommentarer till allt! :D Efter maten så fastnade jag vid datorn o sitter här fortfarande!! Ja kommer få fyrkantiga ögon. >_< Men har fixat lite braig musik och sådär till computern, synd bara att ja glömde ta me min mp3 så ja kunde byta ut lite. Börjar bli lite enformigt att vandra till jobbet på mornarna. :P Broder o Erica var även ner på ica en sväng, så dem fick köpa lite nötter o cola light t mig! Även att ja inte kom ihåg vad nötterna heter som ja bruka äta, så broder fick ringa videosamtal från ica så ja fick säga vilka det var. :P Fick mumsa på dem till slut iaf. (; Snart äre nog dags för sängen tror jag, gäspar o hostar om vartannat. Osså börjar ja känna mig liiite stel av att ha suttit här några timmar. :P Well, imorrn lutar det åt en liten utgång, enbart för att det är du Veronica! :D Får se hure blir, men just nu ligger det på plus-sidan. Puss o gonatt!

Av S - 10 november 2006 00:38

Ja, nästan frisk. Bara lite förkyld fortfarande, oxå har ja åkt på en jävla hosta. /: Typ legat i sängen hela dan, fixade lite mat förut bara. Oxå har ja tvättat lite mer. Helg snart. Får se, blir nog bara lugnt. Men blev jue jädrans sugen på å hänka Vera o dem på lördag. Får se hur de är med hostan, annars kommer de väl fler gånger. Nu ska ja sova. Puss o kaka (;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards