Alla inlägg den 3 december 2006

Av S - 3 december 2006 18:40

jao, helgen har varit bra, men blev nog en tequila eller två för mycket för mig å anna igår. ;P fredan:jobbade, fick sluta tidigt eftersom jag skulle iväg på kvällen. snel Irma. (: sprang en snabbis på stan, hämtade mitt linne å köpte lite smått, typ hårspray å sådär. sen gick jag hem o duschade o grejja innan jag gick bort till bowlingen o träffa några från jobbet. det var riktigt skoj å bowla, fast ja kom nästsist, och fast jag har jordens träningsverk idag(och igår)! efter bowlingen så vandrade vi in till stan och gick på chats där vi bokat bord. blev 3-rätters! Hur gott som helst var det!! :D Och några glas vin. (; Sen gick vi vidare till Liquid, där fick jag o Agneta jordens största strawberry dauqiri(hur de nu stavas)! Hur god som helst var den oxå! Sen blev det en sväng på Skeppsbron oxå, fast syrran jobbade inte. /: Efter det, runt halv 12 tror ja, så gick dem andra på Oscar, var inte så sugen på 30+, oxå tog ja det lite halvlugnt eftersom jag skulle ut dan efter. (: Men en helt lyckad kväll var det iaf. lördag: vaknade rätt tidigt, men låg kvar i sängen typ halva dan, det var så skönt. (; vid halv 3 kom robin förbi, osså kom diana, jag gick på bolaget osså handla ja kyckling ti mig å diana.(slängde ihop en wok) när ja kom hem hade diana precis duschat, så ja fixade mat o tog sen en cider ja oxå, osså kom robin. vi satt å prata lite skit o drack öl o cider. strax efter 19 så kom anna å angelica å hämtade oss, så drog vi upp t vickan o festade. blev en hel del tequila. :Dsen drog vi ner på stan och gick på krogen. blev olles, dallan o coppers. var riktigt skoj, men väntar mig några lucköppningar lite då o då. ;P har även typ världens största blåmärke på benet. undra vad jag gjort? /: och ja fick faktiskt hångla lite igår. :P idag blev ja väckt rätt tidigt, av en anna. *suck* :P blev pigg när ja pratat med henne. diana kom förbi å hämtade sina saker, osså gick jag ner på stan å mötte anna när di skulle ti bussen. (:vi gick å åt mat på kebabcity. men fick inte i mig så mkt. vandrade lite på julskyltningen åxå. inte samma sak utan snö. ): sen gick vi å handla å jag tog bussen hit till mamma. ska snart åka hemåt, men ska nog umgås lite med mamma först. (:ny vecka imorrn. *suck* men, det går väl. blir nog en kortis-semester ti finland snart. *hoppas hoppas*hejdåe!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards