Alla inlägg under september 2007

Av S - 16 september 2007 21:34

Jag ska gå å lägga mig nu!

Kollade på Miami Ink förut, tycker det är skitcoolt, snart blire en till gaddning för mig! Sen låg jag å halvkollade på Bullshit, sen senaste timmen har jag bara legat å blundat typ. Så lika bra att sova nu. Skulle ta en dusch förut oxå, men jag är verkligen sjukt trött, så det får bli imorrnbitti ist.

Gonatt.  

Av S - 16 september 2007 17:53

Har nu legat och läst å läst å läst lite mer, så nu har jag läst ut boken. Jag vet inte om jag ens nämnt vilken bok jag läst, men det var boken "Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak". Väldigt bra bok, men mycket sorglig, och som Pigge själv säger är det nästan så att man skäms över att vara svensk! Tur man är halvfinne. [;

Man tänker ganska mycket på en massa olika saker när man läser och när man läst klart den boken. Man borde verkligen ta till vara mer på livet.


Nu hade jag tänkt att gå ner på macken och köpa mig en billys, jag orkar verkligen inte laga mat idag. /: 

Av S - 16 september 2007 14:29

Shit, idag har jag sovit lääänge. Vaknade först imorse runt vad nu klockan var, var även pigg, men tvingade mig själv att somna om. :P

Gårdagen var som sagt skoj, var till Stefan å förade lite med lillebror, Stefan å Anko, körde nåt drickspel med en tomte som satt på glaset, jag fick dricka å dricka. Sen vandrade vi ner på Olearys, å på vägen så mötte vi Betty och Johanna, så Johanna följde med oss, hon var en aning rund om fötterna. :P

Det var lite folk på Olearys, så vi tog bara varsin öl/cider osså gick vi över på BK istället, där var det iallafall lite mer folk, även som man kände så, fast vi tappade bort Johanna. Stefan blev väldigt rund under fötterna, jag var nog lite smårund där jag oxå, jag skyller det på sambuccan. Trevligt var det iallafall, när det stängde så gick jag å lillebror till bussen, eller ja, jag gick på subway och sen hem. :P Kanske har nån bild som jag kan visa lite senare, för nu ska jag lägga mig och läsa lite.

Av S - 16 september 2007 04:33

saknar dig som faen...

Av S - 16 september 2007 03:56

På mitt egna vis så blev kvällen perfek!!

Folk hit å dit kan inte bete sig! Jag hade skoj iaf. :D

Fullast istan ska nu gå å sova med en subway, som undertecknad hatar!



Sean Kingstong - Beautiful girls  

Av S - 15 september 2007 21:14

Har precis kommit innanför dörren typ, har varit med lillebror och hans tjej å hälsat på mamma lite, köpte med oss fika och dricka och satt å pratade skit i nån timme sådär. [:

Dem släppte nyss av mig, Magnus skulle hem med bilen och sen skulle han komma tillbaka till stan för att gå ut, och jag ska få följa med dem. [:

Synd bara att man inte har mer än en öl hemma, det skulle jue faktiskt va nice med nåt mer o dricka.. ska höra med lillebror om han kanske kanske har nån öl över till mig. Annars får ja försöka lösa det på annat vis.

Aja, fixa ett face ska jag göra iallafall.  


Av S - 15 september 2007 16:36

Ja, nästan hela dagen har gått åt till att städa, diska å poppa musik. [:

Var sugen på att hitta på nåt, men sen kom jag på andra tankar, mysigt att bara vara hemma och se på när träden håller på att blåsa bort. 

Har precis ätit, blev kycklingwok idag, det är såå gott!
Är sugen på nåt gott till efterrätt, men lillebror sa precis att han tänkte hälsa på mamma, om hon ska va hemma. Isf hänger jag på, osså kan man köpa med sig nåt gott å fika där istället. ^-^

Får se om det händer något mer avacerat idag, just nu känns det inte som det, blir nog läsande och lite tv-tittandes.

Undra vad Anna ska hitta på?  

Av S - 15 september 2007 10:58

Emma och Johan är med i st idag! [:


Skapa flashcards