Alla inlägg under september 2007

Av S - 23 september 2007 13:11

Nu åker jag till mamma och blir bjuden på mat. Nice nice.  Det var dagens  mest intressanta inlägg. [;

Av S - 23 september 2007 11:26

Japps, då klev jag innanför dörren inatt. :P

Gick bra att jobba igår, var massa jackor, nån gång blev det lite stressigt sådär, men för det mesta var det okej. Kvällen gick rätt snabbt oxå. 

Dogge var bra, det blev lite fart på dansgolvet såg det ut som. Han lottade även ut en cykel.. "Cykel på köpet.." ni vet. [;  

Knät donkade lite när jag skulle gå hem, blev nog lite för mkt rörelse igår iallafall, men trodde jag skulle ha ondare idag. Var nog bra att jag lindade så hårt igår. [:  

När jag och Camilla skulle gå hem så skulle vi försöka hitta Kent först, hittade han till slut nere, han stod o pratade med Dogge. Coolt. D är en cool kille. :D

Sen gick jaghem och la mig.

Nu ska jag ringa till mamma och se om hon har nå paj kvar, sen kanske det blir en fika hos Mackan som fyller  år idag. [:

Av S - 22 september 2007 20:16

Mjo, hade inga riktiga planer för kvällen, skulle väl eventuellt umgås med Fredrik å Jessica, men inte hört nåt under dan. Så när Anna ringde o fråga om jag kunde jobba så sa jag att det var okej. Sen nu kom jag på att jag kanske borde äta nåt innan, det var jue ett tag sen jag stoppade nåt i magen.

Får se vad jag orkar hitta på för nåt. Börjar jue 22, så har lite tid på mig iaf.  

Av S - 22 september 2007 18:21

Jag har haft såå roligt nu, kom av mig helt i städningen. Jag hittade nämligen en gammal skiva med massa bilder på. Sen typ 04/05 där ikring. Det var runt 500 bilder. [; Har skrattat å skrattat, men nu lyckats göra mig lite mat, det blev makaroner o köttfärs, med tacokrydda såklart. Så nu ska jag skratta vidare.

Vem vet, jag kanske visar er en bild lite senare. [:

Av S - 22 september 2007 15:30

Yes!

Kom inte på nåt roligt att hitta på förut, så jag tog tag i övervåningen idag.

Vet inte hur många år sedan det är jag städade där, typ. Längesen iallafall. 

Jag är inte riktigt klar heller än, men jag kände att jag behöve en paus, så tog mig ett glas juice och satte mig här å kika lite.

Jag hittade även ännu fler skrivböcker där jag skrivit lite dagbok nu och då som jag ska ta och läsa lite senare.
Just nu tänkte jag börja fundera på vad sjutton jag ska göra till middag.

Av S - 22 september 2007 11:30

Vad ska man hitta på idag då tro?

Det är sol ute, så jag är sugen på att gå ut och gå lite, undra om farbror doktorn blir arg då? ]:

Fick sova ända tills klockan var typ kvart över 10 idag, det var skönt. Min sömn är helt rubbad från jobbet, vaknar alltid tidigt. Visst äre skönt, men nån gång ibland skulle det va skönt å få sova lite längre, typ som idag. [:

Nu ka jag ta mig något att äta innan jag sätter igång att försöka planera dagen. Nåt måste man jue göra. [:  

Av S - 22 september 2007 01:34

Blev en väldigt lugn och stillsam kväll, mest hela tiden.

Jag å Jessica gick ner på Navet för att vänta på bussen, efter en stund så kom även Fredrik. Vi åkte hem till dem, jag å Jess slappade framför teven typ, sen lagade F å J mat, det blev kycklingwok. Yummie! ^-^

Sen blev det bara mer teve, Idol, Criminal Minds och Law and Order, men det hann ja inte se slutet på eftersom jag skulle gå till bussen, så du får gärna skvallra om slutet Jessica. [;

Tog bussen hem, eller, fick sms av Anna precis när jag kom till bussen på Kuben typ, så jag gick och höll henne sällskap på Olearys en sväng.

Ledsen Algot att jag inte drack öl med dig. ;P

Innan jag gick fick jag även höra att jag var älskad, Jocke var full och .. nu har jag tappat ordet helt.. men, sådär som man kan bli när man är full. ;P

Nu har jag stora planer på att hångla med kudden. [:


Miss U.  

Av S - 21 september 2007 17:33

Jag har blivit utmanad av Emma(tror jag [;)



Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Hemstad =senaste bussbesöket
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på



Jag heter Margareta Tjärnström och är 50 år. Jag jobbar som metallarbetare i min hemstad Sundsvall. Mina intressen är att kliva upp före solen och ha magsjuka. Det känns extra viktigt eftersom jag har 5 barn. Mitt hår är vitt och mina ögon är svarta. Jag älskar opera, gärna så högt som möjligt och min idol är därför Sonja Aldén.



Jag utmanar: Jessica, Linda och Emily

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards