Alla inlägg under september 2007

Av S - 26 september 2007 19:32

Idag har vi gått mkt gjort på jobbet, skönt det. Imorse när jag kom dit strax efter 9 så hade vi 6 barn, sen tillkom ett så vi hade totalt 7 barn på avdelningen. Skönt att ha såna dagar ibland. På förmiddan så hade jag tema med 2 tjejer, vi målade. [: Sen skickade jag ut dem till dem andra barnen och satte mig själv å grejjade med massa papper å shit. Blev mest sånt för min å M´s del hela dan, man måste passa på att fixa sånt när man har lite barn, för någon planeringstid har vi ännu inte lyckats få in på schemat. It sucks.


Nu står maten i ugnen, den är typ klar strax, jag ska bara fixa nån sås till oxå, det blir nog curry idag. Yummie. Sen äre scriptkurs igen. [;


Lillasyster å en kompis till henne var förbi en sväng för en stund sen, dem förstod inte hur jag stod ut med att bo här när det var fotboll. Kan nämna att det är faen nästan så jag inte gör det. Så jobbigt!


Nu ska jag kika maten!  

Av S - 26 september 2007 08:25

Lite skönt med sovmorgon idag, mindre skönt å jobba till kvällen typ.

Men, sånt man får ta såhär en gång i veckan. :P

Idag efter jobbet händer inte många knop, kanske en sväng på hemmis och köpa middag, vem vet.

Imorrn äre löööön!! Då ska jag minsann en sväng på staden efter jobbet! [:

Nu: borsta tänderna å kila till bussen. 

Av S - 25 september 2007 23:12

Hoho, snela Mille har dragit igång vår scriptkurs igen!

Jag har typ glömt allt han lärde mig sist, så nu har vi börjat från början, med 2 till i klassen. Det är roligt faktiskt, gör det mest för skojjs skull. [:

Nu är faktiskt klockan  lite för mkt för att jag ska vara vaken, iofs börjar jag senare imorrn, men det betyder inte att jag ska sitta här å hänga halva natten. 

Så gonatt på er. [:


Av S - 25 september 2007 21:49

Har legat å kollat på Kyle och sådär, sen dess har jag jagat en låt som jag äntligen fått till min winamp. Me love it. Eller, den är söt. Den var med i Kyle-avsnittet idag. [: 


Tänkte bjuda på ännu en oldie, men hade redan börjat skriva när jag insåg att jag var tvungen å lägga till den, och jag orkar inte det just nu. En annan dag kanske. [:


Nu ska jag ta mig en rök och sen slänga mig i sängen, efter tandborstningen givetvis. Man måste vara rädd om dem små vita man har.


Förresten så saknar jag honom litegrann. 

Av S - 25 september 2007 18:56

Jag har nu ätit dagens middag. Robin kom hit med mat från Norrmalms woken! Friterad kyckling, ris och sötsur sås blev det. Mycket mumsigt. :D

Ska slänga mig i sängen och kolla på Vänner om sisådär en halvtimme.. eller är det nu!? Aja, blir teve om en stund iaf. [: 

Av S - 25 september 2007 18:53
Av S - 25 september 2007 16:50

Precis hemkommen. Begravningar är aldrig skoj. /:


Pappa hade hämtat upp mamma, Stina å Emma innan dem kom och hämtade mig på förmiddan, då åkte vi bort till Skönsmons gravkapell. Träffade faster och alla kusiner, också var det jue annat folk där, men har inte riktigt koll på vilka alla var, var en del släkt till mina kusiner iallafall, på andra sidan. Lillebror och Erica kom oxå. Sen var det jue ceremoni inne där, sen åkte vi i kortege upp till gravplatsen, kistan sänktes, alla la blommor på och sådär.  Solen sken, det var en fin dag för begravning. Sen åkte vi alla ner till församlingshemmet och fikade, pratade osså lästes det upp en del saker. Egentligen så tror man inte riktigt att det är sant, det är liksom sånt där som inte händer bara. Det är sjukt.. som kusin Maria sa. 

Pappa, farbror Erik, kusinbarn Josefine och Ville i somras på bröllopet. 
Av S - 25 september 2007 09:50

Jo, idag är det dags för begravning. Lider verkligen med mina kusiner och min faster. ]:

Klev upp för nästan en timme sen, men har inte kommit så mycket längre än hit, ska strax stoppa nåt i magen, och sen blire frukost.

Begravningen är klockan 12, så storasyster kommer å hämtar mig innan det.

Hörs senare. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards