Direktlänk till inlägg 5 december 2007

~Snart helg.. [;~

Av S - 5 december 2007 23:19

Idag hade vi det ganska lugnt på jobbet, rätt lite barn om man jämför med andra dagar. Vi bakade på förmiddan vilket var skoj som bara den, trots att vi bakade lussisar som jag inte tycker om. ;D

Chefen var hos oss idag, vi pratade om ditten och datten hon och jag när jag hade rast, nu vet hon var jag står och hur jag vill ha det. Tur det. [:

Jag hann med bussen från Nyhamn idag eftersom en kollega till mig var kvar och sa att jag fick gå, hon kunde låsa. Fick jue höra att det var världens halka ute, så det var skönt att slippa gå till Kvissle från Essvik. [:

När jag kom in till stan stod jag och väntade på Anna ett tag, när hon kom så gick vi och handlade innan vi gick hem till mig och lagade tacos. Det var mycket mumsigt. Sen kikade vi runt lite på nätet och kollade i min pärlbok, vi ska köpa pärlor nån dag och fixa lite smycken. [:

När maten lagt sig så fikade vi, Anna lurade i mig att köpa cocosbollar på hemmis, osså bakade jue jag igår så det blev dajmkaka också. Den blev faktiskt bra, bara jag som trodde att den inte blev bra för att jag smakade den när den var kall så den var bara seg. :P  

Anna gick för kanske en timme sedan, jag har grejjat lite med kattöron och svans eftersom vi har maskerad på jobbet imorrn. [: Fast jag har samtal först på morgonen, mitt sista för hösten(vintern) så det känns skönt, sen blire dags till våren igen.

Nu ska jag ta mig en sista rök och sedan hoppa i säng. Blir ingen läsning ikväll, klockan är alldeles för mycket. ];  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards