Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

~Effektiv dag~

Av S - 13 oktober 2010 20:18

Hej hej!


Idag slutade jag tidigt så var hemma strax före 14, hann typ kissa sen var det bara att sätta igång med tvätten. Höll på att tvätta fram till 17.30 typ, mellan stugbesöken så låg jag i sängen och bara var, och läste senaste VR såklart. :-P


Strax före 18 så kom mamma och Håkan och hämtade upp mig, sen hämtade vi upp Pierre och blåste ut till Birsta en sväng. Vi hämtade ut babyboxen på Barnens hus, så nu har vi massa varuprover och en blöjhink, nu syns det verkligen att det är en bebis på väg till oss. :-) Är helt inne på att räkna veckor jag, och räkna ner dagar här på bloggen såklart, så jag blev helt chockad när jag insåg att vi går in i månad 7 nästa vecka, fatta, det är jue hur långt gånget som helst!! Jag har börjat pricka av nu ikväll vad som behöver handlas och sådär, pratade lite om säng med hjärtat förut och det känns som att den kan inhandlas OM vi får lägenheten vi sökt. Då vet man liksom att det är där man ska bo så då kan man fylla på förrådet med stora saker som säng och skötbord, just nu vill jag inte alls göra det faktiskt. Så alla ni där ute, snäääälla håll tummarna för att vi får lägenheten! :-)


Pierre frågade nyss om det var ok att skicka iväg en liten beställning till cdon, så jag passade på att klicka med 2 barnskivor jag, det var jue nice price på dom nu så varför inte liksom!? :-)

Nu ska jag lägga mig och kika igenom lite reklamblad som kom med babyboxen, go´boken hade jue ett fint erbjudande som jag inte vet om jag kan stå över. ;-P

Go´natt på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards