Alla inlägg den 1 december 2009

Av S - 1 december 2009 19:37

Hms, det höll jue i sig ett tag det här med bloggandet iallafall, sen slappade jag till igen.. tyvärr. :P

Helgen var full med saker, tyckte jag, men när jag tänker efter kanske det inte var så mycket ändå.

I fredags var iallafall jag och lillasyster ut till Birsta när jag slutade jobba, hittade en jacka som jag slog till på, och en del julklappar och sånt där, när jag kom hem så var det kanske liiite för mkt handlat, iallafall om man ska gå efter kontot...

Jag roade mig själv på kvällen, åt middag med hjärtat och Robin men sen skjutsade hjärtat hem Robin och gick själv ner på Aveny för att fota. Själv så låg jag och glodde på nån film på teve.


I lördags var vi ut till Birsta igen och kikade lite, besökte gröna skylten och sådär, slöade lite på dagen, jag hade nog klivit upp alldeles för tidigt för jag blev skittrött!

På kvällen blev det iallafall lite förfest här hemma, det var typ jag, hjärtat, Thesa, Robin och Mathias. Blev lite ölspel och surr för fulla muggar. R somnade i soffan rätt tidigt, vi andra vandrade ner på Allstar oh fördrev kvällen där med drinkar och shots, och en lillasyster Stina. :D Fick lite annat sällskap under kvällen också såklart, hade riktigt skoj faktiskt.


Söndagen ska vi prata mindre om.. hon som aldrig blir bakis var en slagen hjälte, sjukt slagen! Har aldrig varit med om nåt liknande, vi låg typ i varsin del av soffan och halvsov mer eller mindre hela dan. :P

Framåt 16-17 nån gång så kom Mats, det blev mustprovning för honom och hjärtat och efter det bakade vi pepparkakor. [:


Annars har det väl inte hänt så mkt spännande saker, jobb och sådär som vanligt, och det är väl skoj i sig såklart, men inget sådär annorlunda som hänt. [:

Nu ska jag göra mig klar för sängen, för när hjärtat kommer hem så ska vi glo på Amazing race för ovanlighetens skull.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards