Alla inlägg den 20 december 2009

Av S - 20 december 2009 20:12

Ja, då var denna helgen till ända då, har inget problem med det, det är jue faktiskt bara 2 arbetsdagar för mig kommande vecka, sen har jag julledigt i 12 dagar! Det ska bli jädra skönt kan jag lova. [:

I fredags efter jobbet så kom pappa och hjärtat ut och hämtade mig på jobbet också drog vi och hämtade lillasyster innan vi åkte och intog lite mat på Birstabaren, storasyster med barn kom också förbi för att lämna lite jultidningar som vi hade beställt. [: Åkte ner en sväng på Bc men det blev inte så mkt gjort där, sprang på svärfar en sväng där och sen diskuterade vi julklappar till barnen typ. Efter lite velandes på Bc så drog vi upp till ToysRUs och hjälpte pappa med klappar till Mia, Jacob och Leija, också fick jag ta med dom hem för att slå in allt. [:

Blev inte så mkt mer gjort den dan, vi la oss och kollade på film på kvällen, mös till det lite sådär, filmen är jue dock inte så mysig, såg Flickan som lekte med elden.


Igår då, vi var till Matfors en sväng med Gunillas nya bil så att Leif kunde kika på den, med oss fick vi Robin också. Blev bjudna på lite fika där innan L och hjärtat gick ut och kikade på bilen, sen åkte vi hem igen. Gunilla bjöd på middag i form av pizza, så det blev ingen middag lagad då heller. :P

Blev film även denna kväll, Urban Legends och sedan Tenderness, speciell film, och gillar jue speciella filmer så den var okej tycker jag.


Idag har vi faktiskt inte gjort så mkt alls, fått lite städat typ men annars har vi nog bara slöat hela långa dan. :P

Ska typ göra mig klar för sängen nu, för blir tydligen en till Urban Legend-film ikväll. [:

Just nu är det 3 dagar, 3 timmar och 40 minuter till julafton, det innebär att det är 2 dagar, 3 timmar och 40 minuter tills hjärtat fyller år. Jag längtar som en tok efter att få ge honom hans present. [:


Nattinatt!


psst.. Visst känns det jobbigt att jag har mer koll än dig på vissa saker?! [;

Ovido - Quiz & Flashcards