Alla inlägg den 15 december 2009

Av S - 15 december 2009 19:42

Ja, ibland kan man bli lite yr i vad man läser. [;


Idag har jag typ ätit jullunch på jobbet och sen åkte jag hem.. känns det som iallafall, trots att jag faktiskt var där 7 imorse. Dagar som vi har nåt spec (som idag då) så går tiden så otroligt fort så det känns inte som att man gjort något. Idag var vi dock ute på förmiddan och invigde pulkorna i vårat uteförråd, det var på tiden att man kunde göra det tycker jag!


Hjärtat hämtade mig på jobbet idag (ja, nåt vettigt ska han väl göra nu när han är arbetslös!?), sen drog vi ut och hämtade Julle på skolan, kollade lite på fyndlagret och handlade på coop eller konsum, eller vad det nu heter. När vi kom hem lekte killarna lite inne i sovrummet, jag slöade lite här jag, sen skulle jag ta tag i och göra lite rischoklad med Julle men det var faktiskt hjärtat som tog tag i det. :P

Efter det så ställde jag mig och stekte pannkakor för fulla muggar, så blev middag för herrarna och lunch till honom imorrn. Själv så hoppade jag över middan för jag blev på dåligt humör, så suget på pannkaka och vaniljglass försvann. ]:

Har suttit och slagit in lite julklappar och surrat med mamsen i telefonen, julkort har blivit postade idag också. Imorrn äre bara en vecka kvar tills hjärtat fyller år, och som Julle sa "sen behöver man bara sova en natt så är det julafton", och ja, så är det jue. Som jag längtar!! :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards