Alla inlägg den 13 december 2009

Av S - 13 december 2009 12:08

Yes, nu är man sådär duktig på att uppdatera igen, hur länge höll det i sig, en vecka!? ;P

Iallafall så har jag haft en helt okej helg, men som vanligt har den gått alldeles för fort, ska bli skönt med lite julledigt snart.

I fredags hade vi Lucia på jobbet, så mysigt och fint så, vi i personalen är jue så duktiga på att lära ut sångerna till barnen. [; Pierre och Marcus kom och hämtade mig när jag slutade iallafall, sen gick vi en snabbis på bolaget och Ica i Kvissle innan vi drog genom skogen mot Matfors först och sedan Lucksta. [:

Vi satt där och surrade skit och försökte laga mat, jag fick dock nå spel på spisen så jag orkade inte steka köttet! Först tog hjärtat över och sedan Emma när hon och Stina hade kommit ut. Jag och killarna åt mat och sedan var partyt igång. [:

Vi hade kul som sjutton tycker jag, lillasysters Peter kom dit, också kom Jon, vi gjorde oss klara och väntade in Johan innan vi tog taxi ner till bastun för att fira lillebror. Dom badade och bastade för fulla muggar, vi tog en sväng på Smedjan också innan vi fick skjuts hem till pappsen igen.

Igår vaknade man rätt tidigt till underbar morgonmusik. ;P Vi slöade lite i soffan och kikade på Indiana Jones, också blev det pizza som pappa bjöd på. [:

Hemma var vi vid 15.30 tror jag, då hade vi handlat med oss jordnötsringar och trocadero också, sen låg vi i sängen hela eftermiddan/kvällen tror jag och glodde på film och tv. [:

Idag äre jue Lucia, jag vaknade 2 minuter i 7 imorse, så egentligen var det nog meningen att jag skulle se det på tv då, men jag vände på mig och somnade om istället, så i eftermiddag blir det fika framför teven och lucia. [:

Nu ska vi ta en sväng ut till Birsta för att leta en skurmopp, sen ska vi åka hem igen för lite städning. Spännande va? [;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards