Alla inlägg den 22 december 2009

Av S - 22 december 2009 22:02

Yes, då vare jullov då! :D

Idag gick dagen ganska fort på jobbet, slutade 13.30 och då brukar det jue gå rätt fort iofs. :P

Tog bussen hem, hann typ innanför dörren så kom mamma och hämtade lite ljus och sådär, sen fördrev vi lite tid innan vi åkte till Anette (Pierres moster) och surrade lite skit och fick med oss 2 säckar med klappar eftersom hon åker till Elin i London imorgon. [:

Hon följde med oss på Ica när vi skulle handla, också drog vi i oss lite mat på Mexicana innan vi skjutsade hem henne igen och vi åkte hem. Jag har slängt ihop smörgåstårtan tills imorrn, det är bara garneringen kvar och den kirrar jag imorrnbitti. Blåsa ut till Birsta för att fixa det sista ska vi också göra, sen kommer det väl lite folk och firar hjärtat. Jag längtar tills han öppnar sin present!!! :D

Nu ska vi krypa ner och kika på nån film och däcka antar jag, upp tidigt imorrn då Pierre ska skjutsa sin far som ska lämna bilen på service. "Du kan jue sova vidare om du vill.." Jo tjena, när brukar jag sova vidare när han har klivit upp!? Tur att jag har 12 dagar till på mig att ta ut lite sovmorgon på. [;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards