Alla inlägg den 14 december 2009

Av S - 14 december 2009 20:14

Goddagens på er! Eller, godkväller kanske passar  bättre.


Vi letade oss ut till Birsta igår för att köpa en skurmopp, vi stannade till hos Gunilla och Steven också så att S kunde kolla glykolen eller nåt i bilen, också blev vi bjudna på fika. Jag osm inte alls gillar lussebullar åt en halv och tyckte faktiskt att det var helt ok!

När vi kom hem så städade vi på litegrann, sen fixade jag middag, pappa kom hit och åt också och drack kaffe, sen surrade vi lite finsk mat och sådär, kikade på lite bilder och hjälpte pappa med lite skit på fb. :D

När det blev sängen så slog vi igång och kikade på Ensam hemma 2, jag gillar dom där filmerna asså, tycker om att kolla på dom runt jul [:


Idag har jag jobbat, en karl här hemma blev jue arbetslös i torsdags så han kunde sött ligga kvar och snarka (iofs får han typ alltid göra det då jag alltid börjat tidigast). Har haft och har jäkligt ont i halsen, jag hoppas det går över snart, gör ondast när jag hostar så det går väl att leva med.

Blev pizza idag faktiskt, blev sugen när P pratade om det så då försvann ork till att steka köttbullar. :P Det får bli imorrn istället.


Jag tänkte nästan ta och spy lite galla på folk här idag också, men näe.. sjunker inte dit ner, kan dock skriva en sak: TAGGA NER FÖRFAEN!

Snacka om att folk kan tända på alla 10 på 2 sek. Undra vem det är som får trippa på tårna jämt jag.

Tänkte ta det lugnt och faktiskt försöka förklara hur man tänker om vissa saker, utan att mena nåt illa, men det orkar man inte med när det "skriks" på en på en gång.


Tack för idag, nu ska jag slänga mig ner här och fortsätta se på den där galan på tv.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards