Alla inlägg den 29 december 2009

Av S - 29 december 2009 22:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S - 29 december 2009 15:41

Varför ska man ens försöka "enas"? Det är inte direkt så att man får nån hjälp på vägen. Och man kan väl kanske tänka sig hur det låter till andra parten, hoppas den inte känner nåt agg mot mig iallafall. Känns jättetråkigt att det ska vara såhär men nu anser jag att jag har försökt iallafall. Från andra sidan var det tydligen färdigdisskuterat. Vet inte vad mer jag ska/kan göra.. ]: Nog om detta.


Jag och hjärtat tog oss en sväng ner på stan förut, det var sviiiinkallt ute! Vi var ner en snabbis bara för att handla lite smått tills ikväll och till nyårsafton. Känns osäkert med nyårsafton med tanke på att vår bil inte fungerar som den ska. Jag har blivit lite sån att jag vill kunna komma och åka när jag vill och inte vara beroende av någon annan. Blir man så när man "blir med bil"? :P Det löser sig hoppas jag iallafall.

Snart ska jag hoppa in i duschen, eller om jag tar det när jag slängt in grytan i ugnen, nu hoppas vi för guds skull att premiärturen med lergrytan blir bra! :D

Tvätten.. hms.. kanske ska kolla tvätten..

Av S - 29 december 2009 11:58

Jo, det blev inget besök av Helen idag, vaknade av ett sms imorse om att hon inte skulle komma så. Har tagit det lugnt på morgonen, hjärtat ligger och kollar på film och jag har precis fikat lite. Pratat med systeryster har jag också gjort, var tvungen att skvallra lite. [;

Ska snart gå ner på stan en sväng tänkte jag, ska på bolaget en sväng bara, inget mer vad jag vet. Mamma och Håkan kommer som jag skrivit hit ikväll, så blir väl till att dra en sväng med damsugarn och så innan, annars blir nog dagen rätt lugn. [:

Ovido - Quiz & Flashcards