Alla inlägg den 8 december 2009

Av S - 8 december 2009 19:27

Jaha, då var det väl dags igen att slänga ner lite rader här också. [:

Igår var en helt vanlig måndag med jobb fram till 17, sen for jag hem och tog lite fika och slängde mig i sängen, hjärtat var och hjälpte Robin med lite saker så jag fördrev tiden med att kolla på Ullared och Mamma till en mördare.


Idag har jag jobbat kortdag, och dagen gick fort som bara den! Vi har haft Nobellunch vilket betyder; förberedelser hela förmiddan, fördrink, god lunch, god efterrätt och slutligen en filmvisning. Har vi det inte bra på dagarna så säg. [;

När jag slutade småhandlade jag lite till middagen, blev hemmahamburgare idag, dock utan dressing eftersom vi inte hade nån hemma och dom hade det inte på macken. Det funkade ändå som tur var. :P

Har pysslat med lite hemligheter nu ikväll också, blir det inte födelsedag och julafton snart så dööör jag, jobbigt med allt hemligt jue. [;

Nu ska vi slänga oss i soffan och kika på film iallafall, så vi hörs väl imorrn eller så.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards